ימי הולדת



אתם זוכרים פעם שיום הולדת היה עוגה, נרות, כיסא וכמה חברים? ההורים משקיענים הכינו חפש את המטמון, וזהו. כל כך פשוט. היום כבר יש מפעיל, ואטרקציות ותחרות של מי הכי יפה. אז די, מספיק. לכולנו הרי זה נמאס. המטרה של הבלוג היא להביא רעיונות קצת אחרים לימי הולדת. יותר פשוטים, יצירתיים ובעיקר לגמרי home made. מתכונים של עוגות, רעיונות לקישוט, להפעלות. אפשר לקחת אחד לאחד, אפשר לקבל השראה. המטרה -כמה שיותר זול, קל, נעים. להוריד את הרעש, להגביר את השמחה, את החברות.
והעיקר שיהיה במזל!

יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

יום הולדת משפחתית

במשפחה שלנו, כמו לדעתי במשפחות רבות אחרות, ימי ההולדת נוטים להתרכז בכמה מקבצים במהלך השנה.
אחד המקבצים אצלנו הוא במהלך חודש נובמבר אז בשישי האחרון חגגנו מסיבה משותפת ליונית, איילה, עמוס ויונתן. היו עוגות ומתנות ובלונים ושמחה גדולה אבל מה, ברגע האחרון התגלה שנרות אין. ככה זה אצלנו, זוכרים את הכל חוץ מאת מה שהכי חשוב (ועוד כמה בדרך). מה שיש לנו ואין בכל משפחה זה את ליאור (בתי בת ה 13), מצילת המצב הסדרתית עם יצירתיות שאינה נגמרת. אין מה להוסיף עוד מילים, אני אתן לתמונות להגיד את שלהן.
מזל טוב ולהתראות במקבץ הבא!









ליאור בכל זאת רוצה להוסיף כמה הוראות -
חומרים - שיפודים גדולים, דפים חלקים, עפרונות צבעוניים, מספריים, נייר דבק, נר גדול, עוגה או קאפקייק וילד יום הולדת. 
מבקשים מהילד/ה לצייר ציור שהוא רוצה. בינתיים כותבים על מלבן קטן את השם של הילד ובן כמה הוא. לדוגמא: יונתן בן 5. מציירים גם חמש גדול בנפרד. גוזרים את הכל ומדביקים כל אחד על שיפוד אחד. גוזרים את הציור של הילד ומדביקים גם אותו. מוצאים נר גדול ותוקעים את השיפודים עליו. (אפשר גם על העוגה). אפשר גם לצייר כל מיני דברים אחרים כמו המכונית שציירתי לעמוס. אפשר גם פרחים, לבבות, מטוסים, כדורים וכל מה שהילד אוהב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה